۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۵۸۳۶
با حضور دکتر مولوی، معاونت استان های داره کل پدافند غیرعامل وزارت کشور از نفرات اول تا سوم اولین مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پدافند غیر عامل با اهدای لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.
به گزارش پایداری ملی، در جلسه با حضور دکتر مولوی، معاونت استانهای اداره کل پدافند غیر عامل وزارت کشور از نفرات اول تا سوم اولین مسابقه آنلاین کتابخوانی با موضوع پدافند غیر عامل با اهدای لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد. در این جلسه که بعد از ظهر روز دوشنبه (۹۵/۱۱/۲۷)در اداره کل پدافند غیر عامل برگزار گردید،علاوه بر هیئت مدیره و اعضای انجمن، چند تن از مسئولین سازمانهای مردم نهاد همکار انجمن نیز حضور داشتند.

تقدیر از برگزیدگان مسابقه آنلاین کتابخوانی پدافند غیر عامل با حضور دکتر مولوی

در شروع جلسه، دبیر انجمن ضمن خیر به میهمانان گزارشی از عملکرد  و اهم برنامه ها و راهبرد های انجمن  در مدت فعالیت خود به دکتر مولوی و حضار ارائه نمود و در مورد برنامه های در دست اقدام و اهداف آنها توضیحاتی ارائه نمود. وی استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های علمی- پژوهشی،مدیریتی و مردمی، همسو نمودن رویکرد مدیران استانی در همراهی با اقدامات و برنامه های انجمن، توجه ویژه به فرهنگ سازی، و ایجاد زیرساخت های لازم آموزش غیر حضوری را از راهبردهای اصلی انجمن در این مدت بر شمرد و ضمن ارائه آماری از فعالیت ها، به لزوم فعال شدن در عرصه تولید محتوی و دانش بومی پدافند اشاره نمود.

تقدیر از برگزیدگان مسابقه آنلاین کتابخوانی پدافند غیر عامل با حضور دکتر مولوی

در ادامه جلسه، خانم ها طواف زاده،مدیر عامل موسسه سبزکاران بالان، نظامی مسئول نهاد خیریه دوشنبه بازار، و خانم رشیدی پور مدیر عامل جمعیت سلامت روان ایرانیان ضمن ارائه نحوه همکاری خود با انجمن و اداره کل پدافند غیر عامل، نکاتی در زمینه اولویت های اقدام در استان را مورد تاکید قرار دادند.

در پایان جلسه، از زحمات و همکاری خانم طواف زاده و موسسه سبزکاران بالان در مقابله با تهدیدات زیستی استان بویژه در پاکسازی تالاب عینک تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر