۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۲۵۷۷۸
با توجه به اهمیت تداوم خدمت رسانی دستگاه های اجرایی در مواقع بحران و ایمنی مراکز جمعیتی، از زیرساخت و ساختمان های دستگاه های اجرایی استان گلستان و مراکز جمعیتی، توسط کارشناسان ادره کل پدافند غیرعامل گلستان بازدید به عمل آمد.
تامین امنیت روانی و امنیت جانی با پیش بینی اقدامات ایمنی، امنیتی، احتیاطی لازم در برابر تهدیدات از قابلیت های پدافند غیرعامل می باشد.

به منظور کاهش آسیب پذیری ساختمان ها در برابر تهدیدات، می بایست اقدامات و تدابیر لازم شامل ایمن سازی، مستحکم سازی، پیش بینی سامانه جایگزین و تسهیل مدیریت بحران در زیرساخت ها و مکان یابی در حوزه ساختمان سازی، با رعایت پدافند کالبدی و مبحث 21 مقررات ملی ساختمان لحاظ گردد.

بازدید کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل گلستان از ساختمان های دستگاه های اجرایی استان با رویکرد رعایت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان

با توجه به اینکه بررسی و نظارت بر اجرای مبحث 21 مقررات ملی ساختمان بر عهده ادارات کل پدافند غیرعامل می باشد، اداره کل پدافند غیرعامل گلستان طی نامه ای به دستگاه های اجرایی ضمن تاکید بر رعایت اصول مبحث 21 مقررات ملی ساختمان، بازدید از پروژه ها و ساختمان های زیرمجموعه دستگاه ها را با استفاده از تیم کارشناسی و فنی در دستور کار قرار داده است.

بازدید کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل گلستان از ساختمان های دستگاه های اجرایی استان با رویکرد رعایت مبحث 21 مقررات ملی ساختمان

در این راستا تاکنون از ساختمان های مرتبط به دانشگاه علوم پزشکی (بیمارستان ها)، شهرداری گرگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی (تالار مرکزی شهر) و سینما ها به عنوان مراکز جمعیتی بازدید به عمل آمده و نقایص و کمبودها در حوزه ایمنی و پدافند غیرعامل به مسئولین مربوطه ابلاغ گردید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر