۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۵۷۷۲
ششمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان به ریاست اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان و اعضای شورا ، دستگاه‌های اجرایی و دبیران آن‌ها، با بررسی محور بیوتروریسم برگزار گردید.
ششمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان به ریاست مهندس اکرمی معاون  سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان  و با حضور سجادی مدیرکل محترم پدافند غیرعامل استان، اعضای محترم شورا ، دستگاه‌های اجرایی و دبیران آن‌ها، با بررسی محور بیوتروریسم برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیرکل دافند غیرعامل استان سجادی ضمن بررسی حوزه‌های بیوتروریسم در بخش‌های نباتات،شیلات،دامی، واردات انواع مواد غذایی، دارو ،واکسن و امور قاچاق کالا به موضوع تقویت اداره ملی و امید  به آینده اشاره نمود.

در ادامه توضیحات لازم توسط یکی از کارشناسان در خصوص بیوتروریسم ارائه و به‌طور کامل بررسی گردید.

سپس اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: بیوتروریسم خود قطره‌ای از اقیانوس پدافند غیرعامل است و باید با افزایش آگاهی و اطلاعات درزمینهٔ تهدیدات زیستی ،تصمیم‌گیری درست و با همکاری دستگاه‌های محترم اجرایی از بروز هرگونه مشکل در این زمینه جلوگیری کنیم.

در پایان ایشان ضمن تقدیر و تشکر از سجادی مدیرکل محترم و اعضای شورا ، عنوان نمود: سجادی به‌عنوان مدیر نمونه کشوری برگزیده‌شده و از ایشان توسط وزیر محترم کشور دکتر رحمانی فضلی و سردار جلالی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تقدیر به‌عمل‌آمده است و بیان داشت: امیدواریم دبیران و اعضای محترم در حوزه پدافند غیرعامل بسیار فعال باشند و در جهت اعتلا و سربلندی استان قدم بردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر