۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۵۷۶۵
استاندار خوزستان اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح هایی اقتصاد مقاومتی است که علاوه بر اشتغالزایی، از نظر پدافند غیر عامل برای اهواز٬ ویس٬ شیبان و ملاثانی موثر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح هایی اقتصاد مقاومتی است که علاوه بر اشتغالزایی، از نظر پدافند غیر عامل برای اهواز٬ ویس٬ شیبان و ملاثانی موثر خواهد بود.

وی افزود: رودخانه کارون می تواند منبع درآمد خوبی برای ساکنان حاشیه آن از نظر جاذبه های گردشگری باشد اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از این فرصت استفاده نشده و امیدواریم پس از بهره برداری از این طرح و با ورود مسافران به اهواز رونق اقتصادی و اشتغالزایی نیز برای اهالی منطقه فراهم شود.

شریعتی زمان اجرای طرح ادامه جاده ساحلی به سمت ملاثانی را 2 سال عنوان کرد و گفت: مطالعات علمی و کارشناسی آن در حوزه اهواز انجام شده است و آماده شروع عملیات اجرایی است.

استاندار خوزستان با تاکید بر انجام مطالعات جامع بیان داشت: در حوزه ویس٬ شیبان و ملاثانی نیز به زودی مطالعات آن انجام می شود که مسائل گردشگری و احداث پارک و شهربازی هم در آن پیش بینی می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر