۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۲۵۷۴۱
بروجردی در نمایشگاه فجر انقلاب اسلامی ناجا:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بی‌توجهی به موضوع پدافند غیرعامل باعث زیان‌های میلیاردی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی،  علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس (دوشنبه، 25 بهمن ماه) در نمایشگاه فجر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: از تلاش‌های فرماندهان و پرسنل ناجا که در عرصه پدافند غیرعامل تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در کشور افزود: با وجود اینکه توجه به پدافند غیرعامل مهم است اما برخی سازمان‌ها به ویژه بخش خصوصی با اکراه حاضرند در این عرصه مهم بازدارنده از خطرات، سرمایه‌گذاری کنند.

بروجردی با اشاره به لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در بررسی لایحه بودجه سال 96 در صحن علنی مجلس افزود: بی‌توجهی به موضوع پدافند غیرعامل باعث زیان‌های میلیاردی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه ضرورت دارد بخشی از بودجه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها به موضوع پدافند غیرعامل اختصاص یابد، افزود: متأسفانه حادثه ساختمان پلاسکو به وقوع پیوست و باید توجه داشت این حادثه برای ارتقاء سیستم ایمنی هشدار قابل توجهی بود که باید به آن توجه شود.

بروجردی گفت: در حال حاضر سیستم‌ فعلی آتش‌نشانی جوابگوی حوادث احتمالی برای ساختمان‌های بلندمرتبه نیست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه تجهیزات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ناجا افزود: امیدوارم فرماندهان نیروی انتظامی در هر استان با همکاری استانداران و مسئولان با توجه به موضوع پدافند غیرعامل منشأ تحولی باشند تا حادثه‌ای مانند پلاسکو در کشور تکرار نشود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر