۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۵۶۴۶
در راستای اهداف پدافند غیرعامل:
با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان، کمیته پدافند غیرعامل اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان برگزار شد.
  با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و مدیر کل تامین اجتماعی استان کمیته پدافند غیرعامل تامین اجتماعی استان سمنان برگزار شد.

در این جلسه ایرج کارخایی ضمن تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشتن یاد و خاطر شهیدان و امام شهیدان، بر رعایت مسائل پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف سایبری، امنیتی، اقتصادی و عمرانی تاکید نمود. وی همچنین عبرت گرفتن از اتفاقات و حوادث اخیر در جامعه علی الخصوص حادثه تاسف بار پلاسکو گفت ، با رعایت اصول پدافند غیرعامل می توان از وقوع حوادث زیانبار و غیرقابل جبران جلوگیری نمود و آسیب ها را کاهش داد.

 مدیر کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به توجه به تامین اجتماعی در راستای اجرای اهداف پدافند غیرعامل که یکی از دستگاههای مهم استان محسوب می شود، افزود در این راستا اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان با تشکیل کمیته پدافند غیرعامل نسبت به جایگاه و اهداف رسالت پدافند غیرعامل برای تحقق منویات مقام معظم رهبری  تلاش مضاعفی داشته است که قابل تقدیر است. 

با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان، کمیته پدافند غیرعامل اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان برگزار شد.

کارخائی با اشاره به تهدیدات مستمر دشمن در زمینه های مختلف از جمله سایبری لزوم آمادگی دستگاهها را در زمانهای اضطراری اعم از طبیعی و غیر طبیعی را جهت تداوم خدمت رسانی و مصون سازی در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف پدافند غیرعامل عنوان نمودند.

وی در ادامه لزوم رعایت مسائل پدافند غیرعامل و تهیه مولد برق اضطراری را جهت ثبات و جلوگیری از خلل در امور مهم و ضروری دانستند و خواستار رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در مجموعه ساختمانها و شعبات تامین اجتماعی خصوصا مراکز درمانی تامین اجتماعی شدند.

 مدیرکل تامین اجتماعی در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در اداره کل تامین اجتماعی استان در راستای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل این امر را مهم و ضروری دانستند.

اخلاقی با اشاره به حساسیت حوزه تامین اجتماعی اقدامات اساسی را در راستای شناسایی و مقابله با تهدیدات دشمن را مهم برشمرد و افزود راهکارهای جلوگیری از بروز خطر را در راستای کاهش آسیب پذیری در مجموعه تامین اجتماعی مورد رصد و پایش و شناسایی قرار گرفته است.

 اخلاقی در ادامه به مسائل حفظ و حراست و امنیت فضای سایبری در دستگاه و مجموعه واحدهای تحت پوشش اشاره داشت و افزود در اداره کل تامین اجتماعی به تجهیز اتاقهای سرور به درهای ضدآتش و همپوشانی بیمه ها، استانداردسازی آسانسورها و اجرای سیستم اطفائ حریق انجام شده است.

در این  جلسه همچنین معاونین و مسئولین  واحدها و دفاتر اداره کل تامین اجتماعی مطالبی را در خصوص رعایت مسائل پدافند غیرعامل بیان داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر