۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۲۵۶۲۰
مدیرکل پدافند غیر عامل گلستان:
مدیرکل پدافند غیر عامل استان گلستان گفت: یکی از مواردی که اخیرا به صورت سازمانی و با ساختاری تشکیلاتی وارد پدافند غیر عامل شده، بحث پدافند مردم محور است.
به گزارش پایداری ملی،  قاسم غریب آبادی در جلسه شورای اداری بهزیستی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: این پدافند به عنوان بزرگترین و مهمترین پدافند برای مقابله با دشمن در نظر گرفته شده که نیاز به هیچ گونه ابزار تسحیلاتی ندارد و مهم ترین نقش مردم در پدافند غیر عامل حضور و یکدستی آن ها در همه صحنه ها است .

وی، کار در بهزیستی و خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان که احساسی تر و شکننده تر از دیگر افراد جامعه هستند، حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: وجود یک فرد ناراضی از خدمت رسانی درجمهوری اسلامی به اندازه 20 افسر ارشد اطلاعاتی موساد می تواند به کشور صدمه بزند.

غریب آبادی افزود: یک افسر اطلاعاتی موساد نمی تواند مستقیما وارد کشور شده و بر ضد نظام فعالیت کند اما یک شخص ناراضی ازخدمات رسانی، می تواند درهرجمع و مکانی وارد شده و نارضایتی خود را ابراز کند که این به ضرر کشور است.

مدیرکل پدافند غیر عامل گلستان با اشاره به اینکه برخی از کارشناسان سیاسی و اجتماعی، انقلاب را به 3 مرحله تقسیم کردند، اظهار کرد: در مرحله اول این انقلاب بر پایه احساسات شکل می گیرد و مردم به خیابانها می ریزند که پس از پیروزی آن مرحله دوم یعنی خشونت و سرکوب مخالفان آغاز می شود و در مرحله سوم که 30 سال بعد از انقلاب آغاز می شود، تقابل نسل ها صورت می گیرد، به طوری که نسل جدید و نسل گذشته به لحاظ فکری و ایدئولوژی دچار تناقض می شوند و در این مرحله فروپاشی یک انقلاب بوجود می آید.

وی با بیان اینکه این مرحله درباره انقلاب اسلامی صدق نمی کند، افزود: انقلاب اسلامی ما بر پایه ایدئولوژی و ارزشهای اسلامی و انسانی شکل گرفت و این انقلاب، دعوت و بازگشت به ارزش‌ هایی بود که ذات انسان و پذیرفتن قواعد الهی را سرلوحه کار خود قرار داد.

غریب آبادی در خصوص پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل، ماهیت پیشگیرانه و بین رشته ای دارد که درحوزه های جنگ نرم، اقتصادی، مردم محور، سایبری و غیره فعالیت دارد که خود به عنوان عاملی دفاعی، با بازدهی بالا و طولانی مدت و استفاده بسیار آسان تر از پدافند عامل مورد استفاده قرارمی گیرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل گلستان با تاکید بر مصون سازی پروژه ها و تاسیسات کشور خصوصا در بخش زیربنایی، خاطرنشان کرد: پدافند غیر عامل در تاسیسات هسته ای ایران به خوبی رعایت شده است و حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران امکان پذیر نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر