۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۲۵۵۱۰
در این کارگاه سیف مدیر کل پدافند غیر عالم استان به بیان تهدیدات اصلی کشور و استان من جمله تهدیدات سایبری، زیستی، اقتصادی، کالبدی و ... پرداخت و توضیحات لازم برای مدیران کل امور عشایر کشور ارایه شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، یک دوره کارگاه آموزشی با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و مدیران امورعشایر کشور و استان برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول ومبانی پدافند غیرعامل در اداره کل امور عشایری استان لرستان

در این جلسه حجت الاسلام کاشی نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایری کشور با اشاره به داستان حضرت یوسف در قران ، پدافند غیرعامل را همزاد آفرینش انسان دانست. 

سیف مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری لرستان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در بهبود زندگی و افزایش امنیت جامعه توجه بیشتر به مبانی پدافند غیرعامل را خواستار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول ومبانی پدافند غیرعامل در اداره کل امور عشایری استان لرستان

در این کارگاه دکتر سیف با اشاره به ماده 22 قانون برنامه ششم توسعه تهیه پیوست پدافندی برای پروژه های عمرانی  را یکی از مهمترین تدابیر قانونی اتخاذ شده به منظورکاهش آسیب های ناشی از بحران دانست و از مدیران خواست در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

در ادامه در خصوص تهدیدات اصلی کشور و استان من جمله تهدیدات سایبری، زیستی، اقتصادی، کالبدی و ... بررسی شد و توضیحات لازم توسط سخنران برای مدیران کل امو عشایر کشور ارایه گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر