۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۲۵۴۷۱
در راستای اهداف پدافند غیرعامل:
جلسه بررسی مسائل و مشکلات آسانسورهای مراکز اداری، تجاری شهری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان برگزار گردید.
جلسه بررسی مسائل و مشکلات آسانسورهای مراکز اداری، تجاری شهری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و اعضای در محل استانداری برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل توجه و حساس بودن به ایمنی و امنیت اماکن و ساختمانهای بزرگ شهری را از الزامات و مقررات پدافند غیرعامل برشمرد و افزود و برای حفظ جان انسانها باید نکات ایمنی واحدهای تجاری و تولیدی بزرگ مد نظر قرار گیرد.

ایرج کارخائی افزود امکانات آسانسور بعلت تسریع در کار بصورت گسترده و فراگیر امروز مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد که در این رابطه باید به استاندارد بودن آسانسورها رسیدگی و برطرف کردن عیوب و نواقص آنها توجه لازم صورت گیرد.

وی آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب برای عموم شهروندان و استفاده کنندگان و مدیران واحدهای ساختمانی در زمان وقوع قطع برق یا خرابی در آسانسورها را مهم برشمرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه و شناسایی تهدیدات مرتبط با حوزه شهری و نیز آمادگی و نقش دستگاههای امدادرسان در حوادث احتمالی افزود با توجه به اینکه یکی از اهداف پدافند غیرعامل کاهش خسارات و ایجاد امنیت روانی و جسمی برای مردم در مقابل اتفاقات و حادثه ها و اقدامات دشمن است، ضرورت دارد حفاظت، ایمنی و امنیت و سالم بودن تجهیزات و امکانات ساختمانهای مهم و مراکز پر رفت و امد توجه و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

کارخایی با اشاره به برنامه ها و اهداف اداره کل پدافند غیرعامل در اجرای مانورها و دوره های آموزشی گفت با همکاری دستگاههای مرتبط در امر ایمن سازی و ایجاد آمادگی بیشتر نیروهای کمک رسان مانورهای شهری در ساختمانهای بزرگ در راستای نجات مردم و تخلیه جمعیت برگزار خواهد شد.

در این جلسه همچنین مهندس بیرقی مدیرعامل مجتمع ققنوس سمنان و دیگر اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خودشان را در خصوص مسائل ایمنی و حفاظتی ساختمان اعلام کردند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر