۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۵۴۶۹
رئیس پلیس فتا ایلام مطرح کرد:
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام مشارکت مردم را زمینه ساز امنیت در فضای سایبر دانست.
به گزارش پایداری ملی؛ سرهنگ علی جمالی در برنامه رادیویی صبح بخیر ایلام با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی پلیس فتا برقراری امنیت در فضای سایبر است، گفت: خوشبختانه پلیس فتا در استان ایلام عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
این مسئول انتظامی تغییر سبک زندگی افراد جامعه و گسترش تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی را زمینه ساز بروز جرایم جدید در حوزه سایبری دانست و خاطرنشان کرد: پلیس برای رصد فضای سایبری مأموریت‌های ویژه‌ای را به پلیس فتا واگذار کرده است.
 
وی هدف پلیس فتا را تأمین امنیت و صیانت از هویت ملی و ارزش‌های انسانی افراد جامعه در فضای سایبری عنوان‌ و اظهار کرد: پلیس فتا آماده همکاری با همه دستگاه‌ها، ارگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها با هدف کاهش جرایم فضای سایبری است.
 
این مقام انتظامی پیشگیری اجتماعی و مقابله با جرایم سایبری را از اولویت‌های مهم پلیس فتا دانست و گفت: لازمه تحقق امنیت در فضای سایبری همکاری و مشارکت مردم و تمام سازمان‌های دخیل در امر امنیت است.
 
سرهنگ جمالی با اشاره به اعلام آمادگی این پلیس جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی افزود: کلاس‌های آموزشی با رویکرد پیشگیری از جرایم در فضای سایبری برای تمامی اقشار جامعه در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، مساجد و سایر نهادها برگزار می‌گردد.
 
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان گفت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه‌ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر