۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۵۴۳۲
جانشين قرارگاه پدافند سايبري ضمن تشكر و تقدير و ابراز خوشحالي از فعاليتهاي شركتهاي حاضر تاكيد داشت يكي از مهمترين اهداف قرارگاه كشوري ترغيب و حمايت از شركتهاي دانش بنيان داخلي در ورود به حوزه سايبري و استفاده از توان ايشان بعنوان يك توان دفاعي بومي و قابل اتكا ء می باشد

به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، روز گذشته مورخ 3/11/95 سردار رئيسي جانشين قرارگاه پدافند سايبري كشور به همراه صفدريان مدير كل پدافند غير عامل استان و معاونين قرارگاه پدافند سايبري كشور، ضمن بازديد از شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان نشستي با تعدادي از مديران شركتهاي دانش بنيان شهرك علمي و تحقيقاتي استان در مجموعه شهرك داشتند. 

در اين نشست دكتر اميدي مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات و رئيس كارگروه ارتباطات و فناوري اطلاعات پدافند غير عامل استان به معرفي شهرك علمي و تحقيقاتي پرداخت.

 ايشان با بيان اينكه شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به عنوان اولين سازمان موسس مراكز رشد و پاركهاي علم و فناوري در كشور از سال 1379 آغاز به كار نموده است؛ شهرك را به عنوان اكو سيستم علم و فناوري دانست كه كليه شركت ها مي توانند از آن به عنوان پشتوانه استفاده نمايند. 

بازديد و نشست سردار رئيسي جانشين قرارگاه پدافند سايبري كشور و صفدريان مدير كل پدافند غير عامل استان از  شهرك علمي و تحقيقاتي استان اصفهان

سپس روند ورود متقاضيان و مراحل رشد و اجراي فناوري در شهرك را تشريح نمود. در ادامه مديران شركتهاي پيام پرداز فناوری امن مروارید پیام پردار- شركت پانا شركت هاي ديتا و شركت آينده سازان پردازش امن، ضمن معرفي شركت هاي خود به فعاليت ها و محصولات خود در زمينه امنيت و دفاع سايبري اشاره نمودند. 

در ادامه  جانشين قرارگاه پدافند سايبري ضمن تشكر و تقدير و ابراز خوشحالي از فعاليتهاي شركتهاي حاضرتاكيد داشت يكي از مهمترين اهداف قرارگاه كشوري ترغيب و حمايت از شركتهاي دانش بنيان داخلي در ورود به حوزه سايبري و استفاده از توان ايشان بعنوان يك توان دفاعي بومي و قابل اتكا ء می باشد و خواستار شدند اين شركتها جلساتي را با مدير كل پدافند غير عامل استان هماهنگ، تا مسئولين سازمان هم حضور يافته و نسبت به تبادل اطلاعات و بهره برداري بيشتر از اين شركت ها در حوزه سايبري كشور و استان اقداماتی صورت پذيرد. 

مدير كل پدافند غير عامل استان نيز آمادگي خود را جهت هرگونه مساعدت و مشاوره با اين شركتها اعلام نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر