۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۵۴۱۲
سیف ضمن اشاره ویژه به تهدیدات سایبری بیان کردند که امروزه تقریباَ هر فرد گوشی تلفن هوشمند در اختیار دارد و با توجه به اینکه متأسفانه قسمت عمده ای از گوشی های موجود در بازار به صورت قاچاق می باشند لذا این خود می تواند یکی از تهدیدات ویژه محسوب شود.
 کارگاه آموزشی با موضوع اصول و مبانی پدافند غیرعامل در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با حضور کلیه کارکنان این اداره کل برگزار گردید. در این کارگاه دکتر سیف مدیر کل پدافند غیرعامل بعنوان سخنران حضور داشتند.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان

 در ابتدا وی به اهمیت اصول پدافند غیرعامل اشاره کردند و اینکه رعایت نکردن و بی توجهی به اصول و مبانی پدافند غیرعامل خسارت های غیر قابل جبرانی را به بارخواهد آورد.

سیف در ادامه بیان کرد؛ که در حوزه پدافند غیرعامل ابتدا باید تهدیدات را شناسایی کنیم بعد به دنبال راهکار برای آن تهدیدات باشیم.

وی افزود:که در کشورمان با سه تهدید ویژه شامل؛ تهدیدات زیستی(بیوتروریسم)، تهدیدات سایبری و تهدیدات اقتصادی روبه رو هستیم.

 سیف ضمن اشاره ویژه به تهدیدات سایبری بیان داشت: که امروزه تقریباَ هر فرد گوشی تلفن هوشمند در اختیار دارد و با توجه به اینکه متأسفانه قسمت عمده ای از گوشی های موجود در بازار به صورت قاچاق می باشند لذا این خود می تواند یکی از تهدیدات ویژه محسوب شود.

برگزاری کارگاه آموزشی اصول و مبانی پدافند غیرعامل در اداره کل صنعت معدن و تجارت استان لرستان

مدیر کل پدافندغیرعامل لرستان در ادامه به بیان تفاوت های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پرداخت،و اذعان داشت؛ که پدافند غیرعامل مدیریت حوادث و بلایای انسان ساز است و این درحالی است که مدیریت بحران، مدیریت حوادث و بلایای طبیعی را پوشش می دهد.

در پایان کارگاه تعدادی از حاضرین اقدام به طرح سوالاتی از سخنران در خصوص موضوعات جلسه نمودند که پاسخ های لازم توسط ایشان به صورت مبسوط ارائه شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر