۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۵۳۵۵
سردار جزایری:
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است.
به گزارش پایداری ملی، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پیرامون آخرین وضعیت سیستم‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح در چارچوب تدابیر و دکترین‌های تعریف شده با بهره‌گیری از توان داخلی برنامه‌های دفاعی و ارتقاء امنیت برای کشور عزیزمان را به پیش می‌برند و در شرایط امروز وضع‌مان از همیشه بهتر است.

سردار جزایری گفت: در حالیکه حکومت‌های شرور، جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهند ما چاره‌ای جز تقویت بنیه دفاعی خود نداریم و این امر مورد وثوق آحاد ملت و مسئولین است.

وی افزود: البته ممکن است فرد یا افرادی هم باشند که از روی جهل به موضوع و یا هر مسئله دیگری موافق تقویت بنیه دفاعی کشور از جمله ارتقا سیستم‌های موشکی نباشند که حساب آنها از ملت جداست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: هیچ رابطه‌ای بین برجام و امور دفاعی کشور وجود ندارد و اصولا مسئله دفاع در مذاکرات هسته‌ای جایی نداشته است و مسئولین کشور و اعضای تیم مذاکره کننده به این مسئله توجه داشته و به طرف‌های مقابل در 1+5 نیز تفهیم شده بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر