۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۵۳۵۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی:
دکتر احمدی در این دیدار گفت: در حال حاضر تنها چند مشاور ذیصلاح در سطح استان داریم و یکی از راه‌های ورود شرکت‌ها و NGOها به موضوع پدافند غیرعامل تبدیل شدن این نهادها به مشاور ذیصلاح و دریافت Grade پدافند غیرعامل از سازمان است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل با رئیس کانون بسیج مهندسین ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در محل اداره‌کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد. در ابتدای این جلسه سرهنگ عنابستانی به تشریح وظایف و ماموریت‌های این کانون پرداخت. وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی گفت: رسالت اصلی ما جذب متخصصین IT به بسیج و سازماندهی و ایجاد اشتغال برای این عزیزان است.
لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی و مردمی نظیر NGOها در نقش مشاورین در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل

وی بر آمادگی کانون بسیج مهندسین IT در ایفای نقش در جهت هم‌افزایی و هم‌گرایی در حوزه پدافند غیرعامل در سطح دستگاه‌های استان تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل نیز پس از بیان توضیحاتی از تاریخچه و ساختار سازمانی پدافند غیرعامل استان به تشریج روش‌های مختلف ورود و همکاری شرکت‌ها و NGOها در پروژه‌ها و کمک در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل در سطح استان پرداخت و گفت: در حال حاضر تنها چند مشاور ذیصلاح در سطح استان داریم و یکی از راه‌های ورود شرکت‌ها و NGOها به موضوع پدافند غیرعامل تبدیل شدن این نهادها به مشاور ذیصلاح و دریافت Grade پدافند غیرعامل از سازمان است.

وی عضویت NGOهای فعال در کارگروه‌های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان را یکی دیگر از راه‌های مشارکت و همکاری دانست و همچنین حضور و نقش‌آفرینی فعال مهندسین بسیجی را در کارگروه تخصصی سازماندهی و مشارکت‌های مردمی شورای پدافند غیرعامل خواستار شد و با توجه به برنامه استان برای راه‌اندازی قرارگاه سایبری از کانون بسیج مهندسین IT خواست که مطالعات انجام شده خود را در این زمینه در قالب بسته پیشنهادی برای بررسی در کارگروه تخصصی سایبری ارائه نمایند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر