۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۳۳۸
نشست اختصاصی پیرامون اقدامات و برنامه های کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند در محل دفتر مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نشست اختصاصی پیرامون اقدامات و برنامه های کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند در محل دفتر مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست زنگویی دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه گزارشی از وضعیت کمیته مذکور و اقدامات انجام شده در مرکز آپا دانشگاه بیرجند ارائه نمود.

دیدار اختصاصی دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه بیرجند با مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری
پس از شور و تبادل نظر، افسر مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با توجه به رسالت وزارت علوم و آموزش عالی و ظرفیت و پتانسیل های موجود در دانشگاه های استان به نقش موثر پدافند غیرعامل در دانشگاه در حوزه های مختلف در تولید علم و دفاع علمی، دفاع فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، تامین نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دستگاه های اجرایی و تعمیق فرهنگ عمومی پدافند غیرعامل از طریق دانشگاه اشاره نمود؛ و در این راستا توسعه فضای تعامل و تبادل نظر مسئولین آزمایشگاه آپا دانشگاه با آزمایشگاه های آپای برتر کشور در جهت بهره برداری هرچه بهتر از توانمندی های این مرکز، اعلام آمادگی دانشگاه جهت ایجاد شعبه انجمن علمی پدافند غیرعامل در استان و همچنین هماهنگی دانشگاه با وزارت علوم جهت ایجاد رشته های تحصیلی ( کارشناسی ارشد و دکتری ) پدافند غیرعامل در دانشگاه بیرجند را مورد تاکید قرار داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر