۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۵۳۱۳
رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان نیز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات کشاورزی و باغبانی، نهاده ها، محصولات و خدمات وابسته حضور چشم گیری داشته، بیان کرد: تزئینات غرفه این سازمان در عین سادگی و صرف هزینه کم بسیار زیبا و خلاقانه است که جای تقدیر و تشکر دارد
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،غلامحسین صادقیان در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات کشاورزی و باغبانی، نهاده ها، محصولات و خدمات وابسته در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی برای کلیه کشاورزان، مدیران، مسئولان و دانشگاهیان است تا بتوانند در فضایی یکپارچه  محصولات، توانمندی ها و فناوری هایی که در حوزه کشاورزی به دست آورده اند به بازدیدکنندگان عرضه کنند.
وی معتقد است این نمایشگاه با توجه به ظرفیت های عظیم و بی نظیر غرفه داران می تواند فضایی برای تبادل تجارب بین مجموعه های موفق در حوزه کشاورزی باشد.
رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه حضور غرفه های متعدد در زمینه تولید مواد غذایی سالم و ارگانیک در این نمایشگاه جالب توجه است، عنوان کرد: این حضور آغاز راهی است که در طی آن عموم شهروندان با مزایای استفاده از این محصولات آشنا شده و به سمت استفاده هرچه بیشتر از آن ها حرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: در بازارهای روز کوثر شهرداریی اصفهان نیز می توان بخش هایی را برای عرضه  این محصولات در نظر گرفت تا دسترسی مردم به آن ها آسان تر شود.
صادقیان با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور چشم گیری داشته، بیان کرد: تزئینات غرفه این سازمان در عین سادگی و صرف هزینه کم بسیار زیبا و خلاقانه است که جای تقدیر و تشکر دارد.
به گفته وی در این غرفه 3 نوع کود ورمی کمپوست به بازدیدکنندگان ارائه می شود که در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و به منظور جذب مشتری بیشتر باید بسته بندی این محصولات مورد بازبینی قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان از تاکیدات دولت مبنی بر عدم استفاده از کودهای شیمیایی خبرداد و خاطر نشان کرد: از سازمان جهاد کشاورزی انتظار می رود زمینه استفاده از کودهای ورمی کمپوست را به صورت گسترده ایجاد کند و با تشویق کشاورزان به استفاده از این نوع کودها به تولید محصولات سالم کمک کند چرا که این کودها اثرات مخرب زیست محیطی کمتری نسبت به کودهای شیمیایی دارند
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر