۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۵۳۱۲
با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و فرماندار کرمان جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در فرمانداری برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با تاکید بر این که پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات است، گفت: وقتی اثر تهدید و آسیب پذیری کم شود افزایش بازدارندگی اتفاق خواهد افتاد و کاهش آسیب پدیری زمانی رخ می دهد که دارایی ها و تهدید دارایی را بشناسیم.

برگزاری جلسه ساماندهی وضعیت نانوایی ها قبل از بروز بحران، در کرمان

پیمان سلاجقه ادامه داد: برای جلوگیری از هرگونه آسیب پذیری در تأمین نان بعنوان غذای غالب ، بایستی از هم اکنون پیش بینی های لازم را انجام دهیم .

وی متذکر شد: در دنیای امروز برای داشتن حرفه و شغل پایدار نیاز به رعایت یکسری موضوعات می باشد .

سلاجقه گفت : با توجه به اینکه سوخت نانوایی ها در حال حاضر صرفاً گاز می باشد و تهدیداتی نیز برای آن وجود دارد، نیاز است بخشی از نانوایی های شهر کرمان به سیستم پخت دوگانه سوز تجهیز شوند که هم حرفه نانوایی پایدار و هم نان مردم در زمان بحران تأمین گردد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان افزود: همانگونه که بیشتر مراکز حساس دولتی و همچنین بیمارستان ها پیش بینی های لازم را جهت راه اندازی برق اضطراری در زمان بروز مشکل نموده اند ، لازم است با برنامه ریزی مناسب جهت دوگانه سوز نمودن نانوایی ها ، هرگونه بحران احتمالی را در هنگام بروز شرایط سخت ، بصورت بهینه مدیریت نماییم.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر