۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۵۳۰۹
کارگاه علمی، آموزشی HSE با حضور همکاران پدافند غیرعامل استانداری همدان برگزار شد.
کارگاه علمی، آموزشی HSE با حضور کارکنان پدافند غیرعامل استانداری همدان  در محل اداره کل پدافند غیر عامل برگزار شد.

در این کارگاه یکروزه مهندس حنیفی (کارشناس HSE شرکت فرآورده های نفتی استان)، مطالبی را در راستای اهمیت آموزش HSE و اثر آن بر افزایش ایمنی و پیشرفت کار بیان کردند.

آشنایی کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری همدان، با مبحث HSE

وی در خصوص اهمیت ایمنی در جایگاه های عرضه سوخت گفت : رعایت ایمنی از اصول مهم شرکت نفت می باشد که در همه جا و همه زمان به خصوص محل فعالیت های کاری ازجمله جایگاه های عرضه سوخت بنزین و گاز الزامی می باشد.

کارشناس hse گفت : کلمه HSE  از سه کلمه  Health Safety Environment (بهداشت ، ایمنی و محیط زیست) تشکیل شده است و HSE فقط مختص به صنایع نفت و پتروشیمی نیست بلکه موضوعی است فراگیر که در بخش های صنعت و در تمام مکان ها و حتی در منازل نیز کاربرد علمی و اجرایی دارد اما ارزش و اهمیت آن در بین مردم به طور کامل شناخته شده نیست.

وی به تجزیه و تحلیل HSE  پرداخت و گفت : در قلب سیستم HSE مدیریت ریسک  (شناسای خطرات) وجود دارد و در شرکت نفت همدان 3 درجه مدیریت ایمنی تعریف شده است و احصاء نقاط ضعف سازمان ها با مدیریت ریسک امکان پذیر است.

در ادامه، کارکنان اداره کل پدافند غیر عامل در خصوص HSE سوالاتی را مطرح کردند.

در انتهای کارگاه مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس حنیفی بر ادامه برگزاری جلسات متعدد در این خصوص تاکید نمود

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر