۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۵۲۹۳
دكتر حسين كوليوند ، سرپرست مركز حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور و هئيت همراه از بيمارستان توحيد جم و مركز هدايت اورژانس شهيد تندگويان بازديد كردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در اين بازديد دكتر كوليوند ابتدا از بخش اورژانس بيمارستان توحيد جم بازديد و در جريان روند رسيدگي به بيماران و مصدومين ارجاع شده به اين بخش قرار گرفتند.

دكتر فرهاد باقري رئيس بيمارستان توحيد جم ضمن ارائه آمار مراجعين به بخش اورژانس بيمارستان توحيد ، از جذب تمام وقت پزشكان متخصص طب اورژانس و ارتقاء كيفيت ارائه خدمات در اين بخش حساس خبرداد و افزود: علاوه بر اين ،پزشكان متخصص رشته هاي اصلي همانند جراحي ،داخلي ،اطفال ،بيهوشي ، قلب و عروق ،زنان و زايمان،ارتوپدي و سونوگرافي هم در منطقه به صورت تمام وقت مقيم شده اند و در موراد اورژانسي خدمات تخصصي را به صورت 24 ساعته به مراجعين ارائه مي دهند.
بازديد مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از زیرساخت های بهداشتی و امدادی و درمانی پارس جنوبی

سپس دكتر كوليوند و هئيت همراه عازم « مركز هدايت اورژانس شهيد تندگويان» شده و اين واحد را بازديد كردند.. رئيس بيمارستان توحيد جم در رابطه با نحوه فعاليت اين واحد نيز گفت:«مركز هدايت اورژانس شهيد تندگويان»با داشتن 6 دستگاه آمبولانس مجهز،علاوه بر ارائه خدمات به ساكنين شهرك هاي مسكوني صنعت نفت در منطقه جم،در مواقع ضروري ياري رسان اورژانس 115 شهرستان در رسيدگي به مصدومين حوادث جاده اي و يا اعزام هاي پزشكي به شهرستان هاي مجاور مي باشد.


دكتر باقري افزود: تنها در سال 1394 تعداد 445  اعزام بيمار و مصدوم به شهرستان هاي كنگان ، بوشهر و شيراز توسط آمبولانسهاي اين مركز انجام شده است.در ادامه دكتر كوليوند با تشكر از سطح بالاي خدمات ارائه شده در بيمارستان توحيد و همچنين مشاركت بالاي واحد هدايت اورژانس شهيد تندگويان با اورژانس 115 شهرستان جم ،اين مشاركت و همكاري را الگويي موفق در سطح كشور برشمرد و از كاركنان اورژانس بيمارستان توحيد و مركز هدايت اورژانس شهيد تندگويان تقدير نمود.

بازديد مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از زیرساخت های بهداشتی و امدادی و درمانی پارس جنوبی
همچنین کولیوند عنوان داشت: در هفته های آتی با حضور یک تیم کارشناسی در شهرستان ،ایجاد پایگاه جاده ای در محور جم به فیروزآباد و فعال نمودن کد 2 پایگاه اورژانس شهری جم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید ، در هفته های آتی پایگاه جاده ای و کد 2 اورژانس شهری جم فعال خواهد گردید.

بازديد مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از زیرساخت های بهداشتی و امدادی و درمانی پارس جنوبی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر