۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۵۲۶۸
سردار جلالی طی پیامی درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت؛متن پیام بدین شرح می باشد:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

آیت الله هاشمی رفسنجانی از مجاهدان در راه خدا و مبارزان نستوه پس از هشتاد و دو سال زندگی پر افتخار و منفعت برای جامعه اسلامی که تلاش و کوشش در آن تا آخرین روزهای زندگی این عالم اسلامی ادامه داشت، ندای حق را لبیک و دار فانی را وداع و به سوی معبود شتافت.

این عالم مجاهد که از شاگردان مبارز و یاران صدیق و راستین حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با حکومت ستم شاهی بود و بارها رنج زندان و شکنجه و تبعید دژخیمان پهلوی را به جان خرید و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز با پذیرفتن مسئولیت های خطیر متعدد در مقاطع حساس از جمله، ریاست جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان رهبری، شورای انقلاب و شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمات شایانی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

رهبر معظم انقلاب نیز در سوگ ایشان فرمودند « با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم».

بی‌تردید، نقش شخصیت و همیت آن مرحوم در همراهی با بنیان‌گذار عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری از آغاز دوران مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی، بی بدیل بود.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر