۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۵۲۴۹
به گزارش اداره کل پدافند غير عامل استانداري همدان؛ کارگاه علمي و آموزشي پدافند غيرعامل با هدف آموزش و معرفی اصول و مباني پدافند غيرعامل به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد.
به گزارش اداره کل پدافند غير عامل استانداري همدان؛ کارگاه علمي و آموزشي پدافند غيرعامل با هدف آموزش و معرفی اصول و مباني پدافند غيرعامل به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان روز پنجشنبه مورخ 16 دیماه 1395 برگزار شد.

برگزاري کارگاه علمي و آموزشي پدافند غيرعامل ويژه کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان

در این کارگاه یک روزه که بیش از 60 نفر از مدیران و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان حضور داشتند، مباحث عمومی و اختصاصی پدافند غیرعامل و چگونگی اجرای اصول و دستورالعمل های آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 حسيني مديرکل پدافند غيرعامل استان ضمن تشکر و قدردانی از عوامل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در برگزاري کارگاه آموزشي با موضوع پدافند غيرعامل، به تشريح اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه های سایبری، کالبدی، هسته ای، اقتصادی، زیستی، شیمیایی، وظايف کارگروه ها و حوزه هاي عملکردي پدافند غیرعامل پرداخت.

حسینی افزود: کارشناسان و مسئولان پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی باید به تحرکات دشمن در همه ابعاد از جمله سایبری، زیستی و غیره توجه داشته باشند تا در صورت هرگونه اقدام دشمن، توانایی مقابله با آن را داشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه در این راستا آموزش در اولویت کار سازمان پدافند غیرعامل قرار دارد گفت: آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بعنوان سه اصل و ضرورت مهم در دستور کار قرار گرفته است و با برنامه ریزی های صورت گرفته این امر در تمامی نقاط استان و دستگاهها و مراکز آموزشی انجام خواهد شد.

وی بر لزوم آموزش و آگاهسازی مردم و اجرایی شدن تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر