۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۵۱۷۷
فرصت‌ ها و تهدیدهای استفاده از فضای مجازی، موضوع و مساله پژوهی در حوزه فضای مجازی، اندیشه ورزی پیرامون فضای مجازی و آینده پژوهش در عرصه فضای مجازی و دانشگاه از جمله محورهای این کارگاه است.
به گزارش پایداری ملی، کارگاه تخصصی دانشجو و جهان مجازی با مشارکت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان، پلیس فتا آذربایجان ‌شرقی و گروه جامعه شناسی توسعه  پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی در تبریز برگزار می شود.

این کارگاه روز دوشنبه(۱۳دی) از ساعت ۸ الی ۱۲ در سالن کنفرانس سازمان جهاد دانشگاهی واقع در خیابان آبرسان، خیابان ۲ کمال برگزار می‌ شود.

این کارگاه با حضور رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌ شرقی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری فتا ناجا، دادستان عمومی و انقلاب تبریز، پژوهشگران و اساتید دانشگاه و صاحب نظران در زمینه فضای مجازی و مسئولان تشکل‌ های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه ‌های استان برگزار می شود.
دومین کارگاه تخصصی «دانشجو و جهان مجازی» در تبریز برگزار می شود.
 

فرصت‌ ها و تهدیدهای استفاده از فضای مجازی، موضوع و مساله پژوهی در حوزه فضای مجازی، اندیشه ورزی پیرامون فضای مجازی و  آینده پژوهش در عرصه فضای مجازی و دانشگاه از جمله محورهای این کارگاه است.

شرکت در این کارگاه برای دانشجویان تمامی رشته‌ ها آزاد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر