۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۵۱۶۸
جلسه دبیران کارگروه های یازده گانه ذیل شورای پدافند غیرعامل کرمان در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با خیرمقدم و قدردانی از عملکرد دبیران در هفته پدافند غیرعامل گفت: یکی از اولویت های مهم در تقویت پدافند غیرعامل تشکیل کارگروه های یازده گانه می باشد و دبیران موظفند برنامه ریزی منسجم ، متمرکز و هدفمند در این زمینه داشته باشند .

پیمان سلاجقه افزود : جهت دستیابی به نتایج بهتر، قبل از برگزاری کارگروه دبیران محترم بایستی جلساتی را با دستگاه های عضو کارگروه داشته باشند و نسبت به احصاء تهدیدات دستگاه ها همکاری نمایند و همچنین هریک از دبیران برنامه های سالانه خود را برای تشکیل کارگروه ها به اداره کل پدافند غیرعامل ارسال نمایند.

سپس رئیس کارگروه صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان با تأکید بر اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل گزارشی از برنامه های اجرا شده و پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه را ارائه نمود .

در ادامه دبیران حاضر در جلسه گزارش اقدامات خود را مبنی بر جایگزین نمودن فضاهای جایگزین در بیمارستان ها در صورت بروز حادثه (حوزه سلامت و بیولوژیک) ، ایجاد کمیته های تخصصی دامی،گیاهی ، دامپزشکی و ... ، تولید نهال استاندارد ، معدوم سازی و جمع آوری سموم و همچنین پایش محصولات گلخانه ای (در حوزه کشاورزی) را ارائه نمودند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر