۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۵۱۶۵
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری همدان:
سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در جمع مدیران ، معاونان و کارشناسان ناحیه و مناطق شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و شهرستان های تابعه آن و جمعی از مسئولین جایگاه های عرضه سوخت گفت : پدافند غیر عامل یک ضرورت است که همه آحاد مردم باید کاربرد آنرا بخوبی بشناسند و در زندگی شخصی و اجتماعی بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در جمع مدیران ، معاونان و کارشناسان ناحیه و مناطق شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و شهرستان های تابعه آن و جمعی از مسئولین جایگاه های عرضه سوخت گفت : پدافند غیر عامل یک ضرورت است که همه آحاد مردم باید کاربرد آنرا بخوبی بشناسند و در زندگی شخصی و اجتماعی بکار گیرند.

وی افزود امروزه در تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستانها ، شهرداریها ، دانشگاهها و شوراهای اسلامی شهرها یک نفر به عنوان رابط پدافند غیر عامل به اداره کل پدافند غیر عامل معرفی شده است .

 در این راستا اداره کل پدافند غیر عامل با توجه به مسئولیت ذاتی خود در زمینه معرفی بیشتر پدافند غیر عامل با استفاده از وجود این رابطین و برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه آنان در حال توسعه و تعمیم فرهنگ و کاربرد پدافند غیر عامل می باشد.

در ادامه این نشست که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان برگزار گردید مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت : موضوع پدافند غیر عامل به عنوان یک اصل برای همیشه و دارای سابقه دیرینه است که در شرکت نفت در حال اجرا می باشد و امید است جایگاه داران هم تمام تلاش خود را در اهمیت و لزوم اجرای  پدافند غیر عامل بکار گیرند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر