۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۵۱۵۷
در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل؛
تامین مستمر و ایمن و پایدار گاز جهت صنایع غرب بندرعباس از دو منبع گاز (پالایشگاه سرخون و پالایشگاه عسلویه ) از دیدگاه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران نیز بسیار حایز اهمیت است.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از شرکت گاز هرمزگان، پارسا پروین مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن ابراز خرسندی از تحقق این حرکت عظیم تصریح نمود: با گازرسانی به صنایع غرب بندرعباس، مشکل آلودگی و خطرات زیست محیطی این منطقه به حداقل رسید.

پروین اظهارداشت: در جلساتی که وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سفرهایشان به استان داشتند در خصوص گازرسانی به صنایع غرب بندرعباس و اجرای خط ۳۰ اینچ از خط ۵۶ اینچ سراسری و نهایتا اتصال به۲۲ اینچ بطول ۳۶ کیلومتر تاکید شد.

پروین بیان داشت: با اجرای این خط مشکل کمبود گاز نیروگاه بخار به صورت کامل حل شده و از این پس مسوولان  نیروگاه می توانند تمام مصرف خود را از مازوت به گاز طبیعی تغییر دهند.

وی با اشاره به مزایای حاصل شده از اجرای پروژه خط ۳۰ اینچ اذعان داشت:  مشکل افزایش پالایشگاه نفت بندرعباس نیز مرتفع شده و این پالایشگاه تقریبا تقاضای مصرف دو برابر داشته است که هم اکنون امکان تغییر ایستگاه ۱۰۰ هزار مترمکعب در ساعت به ایستگاه ۲۰۰ هزار متر مکعب در ساعت می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ادامه داد: با گازدار شدن خط ۳۰ اینچ گاز مور نیاز پالایشگاه نفت ستاره نیز به مقدار مورد نیاز تامین شده است.

پارسا پروین خاطرنشان کرد: تامین مستمر و ایمن و پایدار گاز جهت صنایع غرب بندرعباس از دو منبع گاز (پالایشگاه سرخون و پالایشگاه عسلویه ) از دیدگاه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران نیز بسیار حایز اهمیت است.

پروین این موفقیت بزرگ را نمونه یک کار گروهی توسط کارکنان پرتلاش  شرکت گاز استان و همکاری ارزشمند مدیران استان از جمله گودرزی مدیر منطقه ۶، وفادار مدیرکل محیط زیست، کهوری مدیرعامل برق منطقه ایی و قاسمی رییس سازمان صنعت و معدن عنوان کرد که در نهایت بعد از ۳ سال به نتیجه رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر