۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۵۱۴۷
یک دوره آموزشی با هدف آشنایی کارکنان با موضوع الزامات ومبانی پدافند غیرعامل در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندواب برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، به منظور بالا بردن سطح علمی و آموزشی کارکنان در موارد اضطراری و آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در مقابل هرگونه تهدیدات و در راستای مصونیت سازی، دفاع حداکثری، ایجاد فضایی امن ودفاع از مراکز، زیرساختها وسرمایه های انسانی این دوره آموزشی برگزار شد.
 
 
در ابتدای این دوره آموزشی، معاون منطقه هدف از برگزاری این دوره را آمادگی کارکنان درمقابله با حوادث احتمالی و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی در تاسیسات و تجهیزات حیاتی بویژه صنعت نفت اعلام کرد.
 
در ادامه کارشناس دوره با اشاره به سیاستهای ابلاغی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) درحوزه پدافند غیرعامل و برنامه چهارم توسعه، با تاکید بر فراهم کردن بستر آموزش و فرهنگ سازی و ایمن سازی منابع و زیرساخت های ضروری کشور، گفت: کاهش آسیب پذیری، ،دفاع غیر نظامی، و افزایش آستانه مقاومت ملی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
 این دوره آموزشی با حضور مدیر منطقه، معاون، مسئولین واحدهای ستادی،عملیاتی ،روسای نواحی تابعه (به صورت ویدئو کنفرانس) برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر