۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۴۵
اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون استان سمنان با اشاره به تغییر شکل و رویکرد تهدیدات دشمنان نظام از حوزه نظامی به حوزه های فرهنگی، سایبری، زیستی، روانی و اقتصادی گفت: امروز باید مسئولین تهدیدات حال حاضر را بشناسند تا بتوانند با آن مقابله نمایند، زیرا تهدیدات از حوزه سنتی گذشته و عبور کرده است، اینجاست که باید ماهیت و ضرورت پدافند غیر عامل را احساس نموده و به آن اهمیت دهیم.
به گزارش پایداری ملی، جلسه کمیته پدافند غیر عامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با حضور ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان، اسماعیل غنیان مدیر کل و اعضاء کمیته پدافند غیر عامل تعاون، کار و رفاه اجتماعی درمحل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد.

 اسماعیل غنیان با اشاره به تغییر شکل و رویکرد تهدیدات دشمنان نظام از حوزه نظامی به حوزه های فرهنگی، سایبری، زیستی، روانی و اقتصادی گفت: امروز باید مسئولین تهدیدات حال حاضر را بشناسند تا بتوانند با آن مقابله نمایند، زیرا تهدیدات از حوزه سنتی گذشته و عبور کرده است، اینجاست که باید ماهیت و ضرورت پدافند غیر عامل را احساس نموده و به آن اهمیت دهیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در ادامه گزارشی از عملکرد کمیته پدافند غیر عامل اداره کل را در حوزه های مختلف تولیدی، صنعتی، تعاونی، اداری و مالی، سایبری و... ارائه نمود و خواستار برگزاری دوره های مختلف آموزشی پدافند غیر عامل برای کارکنان اداره کل شد.

در ادامه ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان از اقدامات و فعالیت های کمیته پدافند غیرعامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تقدیر و تشکر نمود و گفت: با توجه به گستردگی فعالیتهای دستگاه های زیر مجموعه این اداره کل، نقش پدافند غیرعامل می تواند بسیار بزرگ و برجسته باشد و می توان با پیشگیری تدابیر لازم را در مواقع ضروری اندیشید.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه بیشتر به پدافند غیر عامل گفت: امروزه باید به دفاع درونی بیشتر توجه داشته باشیم و با هوشیاری و آمادگی کامل بتوانیم ضمن پیشگیری در مقابل انواع تهدیدات دائمی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اقتصادی ، روانی ، بیوتروریسم، زیست محیطی و ... بایستیم.

ایرج کارخایی خواستار توجه جدی به مکانهای ورزشی تحت پوشش اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خصوصاً سالن های ورزشی و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و مولد برق جهت استفاده در مواقع ضروری شد و گفت: اداره کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان نیز آمادگی دارد در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی پدافند غیر عامل نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده آمادگی داریم کلیه کارکنان و خانواده های این اداره کل و کارگران و کارفرمایان واحد های تولیدی در سطح استان با موضوعات مختلف و مرتبط برگزار نماییم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر