۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۵۰۳۶
باهمکاری فرمانده نیروی انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پدافند غیرعامل نقش سازنده در کاهش آسیب پذیری جامعه ایفا می کند،گفت:این اهمیت باعث شده تا رشته پدافند غیرعامل در دانشگاه استان تدریس شود.
پایداری ملی، سردار روح الامین قاسمی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل مرتبط با پدافند غیر عامل به میزبانی استانداری سمنان تصریح کرد: نیروی انتظامی استان به منظور آشنایی با پدافند غیرعامل در دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یک شاخه مجزا تدریس می شود چراکه معتقدیم ضرورت وجود پدافند غیرعامل باید در جامعه ترویج پیدا کرده و مورد توجه واقع شود تا بتوان در برابر دشمن، به شکل قوی و مستحکم ایستاد.

وی افزود: دانشگاه ها از جمله مهمترین مراکزی هستند که بی شک نقش بسزایی در پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی دارند و باید برای تحقق امنیت به معنای واقعی تمام اقشار جامعه به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی را با خود همراه کنیم و زمانی که توانستیم نسل جدید را در این مسیر همراه کنیم می توانیم به داشتن پایه های جامعه ای هوشیار در برابر دشمن امیدوار باشیم.

امنیت موهبتی الهی است

فرمانده ناجای استان سمنان با بیان اینکه امنیت موهبت الهی و نیاز فطری انسان محسوب می شود، ابراز داشت: اگر امروز با وجود جنگ هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد در امنیت و آرامش زندگی می کنیم مدیون تلاش ها و ایثارگری نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه است که این نهاد همواره در راستای انجام این خدمت ساعی است.

قاسمی افزود: دشمن در پشت خاکریز همواره درصدد ضربه زدن به اسلام و نطام مقدس جمهوری اسلامی است و این نشان می دهد که استکبار و کشورهای غربی بارها از طریق مختلف ایران را مورد تهدید قرار داده اند و این مهم می طلبد تا با هوشیاری و درایت و پیروی از مقام معظم رهبری اجازه نفوذ بیگانگان را در کشورندهیم که در این راستا پدافند غیرعامل و نیروی انتظامی هوشیار است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در پیشگیری و خنثی سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه در مقابل اقدامات دشمن همواره کوشا است، ابراز داشت: جنگ امروز جنگ فرهنگی است که دشمن با شناخت آن می کوشد تا از طریق فضای مجازی به اعتقادات، ایمان و باورهای مردم خدشه وارد کند و شناخت حملات سایبری از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید به نسل جدید هشدار های لازم را در این مورد آگاهی بخشی کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر