۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۵۰۰۴
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در دیدار با مدیر کل پدافند غیرعامل استان
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: لازم است مساجد غیر ایمن را شناسایی کرده و با همکاری مسئولان اقدام به ایمن ‌سازی آنها کنیم.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام اوتارخانی در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین بیان کرد: مساجد باید در هر منطقه و محله، در مسائل مختلف جامعیت داشته باشند و در طراحی مساجد باید فضاهای آموزشی، ورزشی، مشاوره‌ ای و مدیریتی مورد توجه قرار گیرد تا مساجد بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه باشند.

وی با اشاره به اهمیت استحکام بنای مساجد افزود: باید مساجد غیر ایمن را شناسایی کرده و با همکاری مسئولان اقدام به ایمن ‌سازی آنها کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین افزود: متأسفانه برخی از مساجد به دلیل اینکه ایمنی کافی ندارند، نه تنها در زمان بحران به کار نمی ‌آیند، بلکه بحران آفرین هستند؛ در واقع بنای مساجد باید به گونه ‌ای ساخته شود که از همه فضای آن بتوان استفاده کرد و برای تحقق این هدف باید نظارت دقیقی بر ساخت مساجد وجود داشته باشد.

محمد افشار، مدیرکل پدافند غیر عامل استان قزوین هم در این دیدار بر توسعه همکاری‌های اداره کل پدافند غیر عامل با مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تأکید کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر