۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۴۹۹۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان گفت: رعایت مقوله پدافند غیر عامل موجب مصون سازی زیرساخت های جامعه می شود.
به گزارش پایداری ملی،محمد رضایی گفت: مقوله پدافندغیرعامل پیرو منویات مقام معظم رهبری و با شعار مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل در اولویت برنامه قرار دارد و چراغ راه همه مدیران اجرایی شده است.

وی افزود: در این راستا هر ساله و در هفته پدافندغیرعامل برنامه های متنوعی در حوزه های عمومی و تخصصی همزمان با سراسر کشوردر سطح استان و با مشارکت دستگاههای اجرایی صورت می گیرد.

رضایی ادامه داد: رعایت الزامات پدافندغیرعامل موجب ایمن سازی زیرساخت های مهم و حیاتی جامعه خواهد شد و بر این اساس همه باید تلاش خود را برای تقویت مباحث پدافند غیرعامل به عمل آوریم.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کردستان خاطر نشان کرد: بر طبق دستورالعمل های شورای عالی پدافند غیر عامل کشور و همکاری اعضای شورای پدافندغیرعامل ، کارگروه های 11گانه تخصصی ونیز قرارگاه های زیستی و سایبری راه اندازی در استان کردستان تشکیل شده است.
رضایی تصریح کرد: در این رابطه فرمانداری های تابعه استان نیز همکاری های لازم را برای اجرای برنامه های ستاد پدافند غیر عامل در سطح استان انجام می دهند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از برنامه های انجام شده در هفته پدافند غیر عامل در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری 24 جلسه ستاد نکوداشت در دستگاه های اجرایی استان، سخنرانی و خطبه های ائمه جمعه و جماعت درنماز جمعه در سطح استان از جمله برنامه های اجرا شده است.

رضایی اظهار داشت: همچنین برگزاری 89 کارگاه آموزشی در حوزه های مختلف عمومی و تخصصی ، انجام 59 رزمایش در حوزه های مختلف زیستی، سایبری و کالبدی و برگزاری 14 همایش و هم اندیشی تخصصی و برپایی 24 نمایشگاه در سطح استان نیز از مهم ترین برنامه های صورت گرفته در این هفته بود.

وی در پایان گفت: در حوزه عمومی و اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی نیز پخش برنامه های مختلف از طریق صدا و سیمای مرکز استان و همچنین پوشش خبری اقدامات و فعالیت های انجام شده برای آشنایی و فرهنگ سازی جامعه صورت پذیرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر