۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۴۹۹۵
ارومیه؛
کارگاه آموزشی پدافند زیستی برای کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تکاب تشکیل شد.
به گزارش پایداری ملی، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی با موضوع " پدافند زیستی در دامپزشکی" ویژه کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

بهرامی افزود: این کارگاه آموزشی پس از هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی شهرستان تکاب در راستای افزایش آگاهی پرسنل نیروی انتظامی با موضوع پدافند غیر عامل در حوزه دامپزشکی و آشنایی با تهدیدات زیستی در این حوزه در محل نماز خانه ستاد فرمادهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار گردید.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی مهمترین موضوعات در حوزه های پدافند زیستی و عواملی که به عنوان بیوتروریسم مطرح هستند ارائه گردید و ضمن تبیین اهمیت پدافند زیستی جهت مقابله با تهدیدات پیش روی صنعت دام و طیور کشور به لزوم آمادگی و هوشیاری تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی در این رابطه تأکید گردید.

بهرامی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی همچنین ، مهمترین وظایف سازمان دامپزشکی در زمینه تأمین امنیت بهداشت عمومی جامعه و مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام مطرح گردید و بخشی از اقدامات ادارات دامپزشکی در زمینه مقابله با تهدیدات زیستی معرفی شد.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه برخی از فعالیت های نظارتی بهداشتی دامپزشکی جهت تأمین امنیت غذایی ، مستلزم حضور نیروهای انتظامی می باشد، آموزش قوانین و مقررات دامپزشکی و تفهیم اهمیت پدافند زیستی به پرسنل این مجموعه ، بدون شک در اجرای مأموریت های سازمانی و همکاری مطلوبتر نیروهای انتظامی تأثیر بسزایی خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر