۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۴۹۸۹
اصفهان؛
مانور فرضی عملیاتی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با رویکرد مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی،دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون گفت: این مانور با مشارکت شورای مدیریت بحران و همکاری بخشداری مرکزی و دهیاری قلعه موسی خان عصر سه شنبه در روستای قلعه موسی خان برگزار شد.

فرامرز بیگدلی افزود: دراین مانور فرضی دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون با حضور در منازل مردم روستا کنترل، شناسایی و انتقال مبتلایان فرضی به بیمارستان را انجام دادند و نحوه امدادرسانی خود را ارزیابی کردند.

وی ادامه داد: در این مانور، توان ادارات و نهادهای عضو مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون از جمله اداره برق، اداره آب و فاضلاب روستایی، مخابرات، گاز، راه و شهرسازی برای ارائه خدمات به مردم و نیروهای امدادی ارزیابی شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این مانور با هدف بررسی عملکرد و ارتقای دانش چگونگی برخورد با آنفلوآنزای فوق حاد پروندگان برگزار شد، افزود: در اجرای این مانور مردم، دهیاران بخش مرکزی و شورای اسلامی روستای قلعه موسی خان همکاری داشتند و مردم روستا آموزش های لازم در خصوص حوادث غیرطبیعی و مقابله با این بیماری را فرا گرفتند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر