۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۴۹۸۳
پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی فنی مهندسی پدافند غیرعامل صرفا جهت آگاهی بوده و قابل استناد نمی باشد
الزامات پدافند غیرعامل در تصفیه خانه های فاضلاب شهری و صنعتی تدوین شد.
 چکیده:

جنگ‌ها با پيشرفت‌ فناوري و بكارگيري تسليحات مدرن و هوشمند، ماهيت پيچيده‌تر و مخرب‌تري به خود گرفته و هر روزه شاهد كشتار انبوه مردم و تخريب و انهدام منابع و سرمايه‌ها و زيرساخت‌هاي ملي آنها در اثر بمباران و استفاده از سلاح هاي روزآمد شده است و اين روند متوقف نشده و ادامه خواهد يافت.

امروزه پدافند غيرعامل به عنوان يكي از مؤثرترين و پايدارترين روش‌هاي دفاع در مقابل تهديدات، همواره مدنظر اكثر كشورهاي جهان قرار داشته و حتي كشورهاي برخوردار از توان نظامي بسيار بالا (آمريکا و شوروي سابق) به اين موضوع به صورت ويژه‌اي توجه داشته‌اند.

تأسيسات زيربنايي يكي از مهمترين عواملي است كه با آسيب رساندن به آنها مي توان مهمترين برنامه هاي يك كشور را مختل نموده و خسارات جبران ناپذيري را بدنبال داشته باشند.

در این پروژه ضمن پرداختن به مباحث پدافند غیر عامل و تصفیه خانه های فاضلاب شهری و صنعتی، به ارزیابی دارایی های یک تصفیه خانه فاضلاب و تهدیدات مربوط به شبکه فاضلاب و همچنین ارزیابی آسیب پذیری دارایی های تصفیه خانه فاضلاب در برابر تهدیدات پرداخته شده و در نهایت الزامات پدافند غیرعامل در تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی و شهری ارائه شده است

توجه :فایل موضوع تحقیقاتی ضمیمه می باشد

الزامات پدافند غیرعامل

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر