۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۴۹۴۷
سيدرسول حسيني مدير كل پدافند غيرعامل استانداري همدان با شركت در نشست نخبگان و اساتيد دانشگاههاي استان همدان در محل سازمان علمي ، پژوهشي و فناوري همدان گفت : در راستاي قرارگاه مردم محور و استفاده از توان اساتيد دانشگاه و نخبگان جامعه استان پدافند غيرعامل در استان همدان فراگير مي شود .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سيدرسول حسيني مدير كل پدافند غيرعامل استانداري همدان با شركت در نشست نخبگان و اساتيد دانشگاههاي استان همدان در محل سازمان علمي ، پژوهشي و فناوري همدان گفت : در راستاي قرارگاه مردم محور و استفاده از توان اساتيد دانشگاه و نخبگان جامعه استان پدافند غيرعامل در استان همدان فراگير مي شود.

حسيني در اين نشست كه عصر روز چهارشنبه مورخ 17/ 9/ 1395 برگزار گرديد گفت : امروز موضوع پدافند غيرعامل در همه عرصه ها در كشورمان در حال اجراست ليكن صورت و ظاهر آن مستتر است لذا بايد با هم انديشي و بهره مندي از ظرفيت هاي علمي استان و پتانسيل هاي نخبگان مبحث پدافند غيرعامل را در همه موارد از جمله كشاورزي ، اقتصادي ، كالبدي ، شيميايي ، پرتويي ، مردم محور ، زيستي و غيره به منصه ظهور گذاشت .

در ادامه نشست با توجه به اهميت موضوع هر يك از حاضرين ضمن ارائه نظرات خود خواستار تلاش بيشتر در تحقق و اجرايي شدن اين امر مهم شدند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر