۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۴۹۱۷
مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان:
مدیرکل پدافند غیرعامل گیلان از جانمایی ۵۲ شهر گیلان در فضای مجازی GIS خبر داد و گفت: گیلان نخستین استان کشور در وارد کردن اطلاعات شهری در فضای مجازی GIS است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، امیر مرادی ظهر امروز در سمینار آموزشی پدافند غیرعامل در رشت با اشاره به اینکه پدافند یک آینده نگری موثر در جامعه محسوب می‌شود اظهار داشت: امروز پدافند غیرعامل یک مقوله اساسی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه برای دور اندیشی و آینده نگری صحیح باید از داشته‌ها آمار دقیقی در دسترس داشته باشیم افزود: باید از نقطه نقطه استان آمار و اطلاعات دقیقی جهت برنامه ریزی پدافند غیرعامل داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان از جانمایی 52 شهر گیلان در فضای مجازی GIS خبر داد و تصریح کرد: گیلان نخستین استان کشور در وارد کردن اطلاعات شهری در فضای مجازی GIS شده است.

مرادی مدیریت بحران در پدافند غیرعامل را یک اصل بیان کرد و افزود: باید در زمان بروز حوادث و مشکلات در نقطه به نقطه استان با مدیریت و برنامه ریزی از بروز مشکلات جلوگیری کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گیلان با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل اقتدار و پشتوانه ملی کشور است خاطرنشان کرد: باید الگوی جامع در پدافند غیرعامل را مد نظر قرار داد.

وی نگاه مسئولان و مدیران جامعه را به پدافند غیرعامل موثر و مطلوب عنوان کرد و افزود: باید به پدافند غیرعامل در سطح کلان نگاه ویژه‌تری داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر