۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۴۸۹۸
نشست بررسي زمينه هاي همکاري اداره کل استاندارد استان لرستان با اداره کل پدافند غير عامل و و مرکز آپاي دانشگاه لرستان به منظور اتخاذ راهکارهاي مناسب و همکاري در زمينه زيرساخت، با حضور رييس و معاون مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان ملي استاندارد ايران عصر روز يکشنبه چهاردهم آذر ماه در محل اداره کل استاندارد برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، رييس مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان ملي استاندارد ايران در اين نشست ضمن برشمردن تهديدات و مخاطرات بخش سايبري کشور و لزوم دقت و توجه به پايش و رصد آنها، اقدامات انجام شده توسط سازمان ملي استاندارد ايران را به اختصار توضيح داد.

در ادامه، علي سيف مديرکل پدافند غيرعامل استانداري لرستان نيز به تشريح شرايط فعلي استان از نظر اصول پدافند غيرعامل پرداخت و با تاکيد بر اين که انجام مطالعات تهديدات سايبري و ... در سطح استان ضرورت دارد، آمادگي اداره کل پدافند غيرعامل استان جهت همکاري با اداره کل استاندارد به منظور اجرايي نمودن مطالعات ياد شده را اعلام کرد.

سيد عبدالمجيد موسوي مدير مرکز تخصصي آپا دانشگاه لرستان نيز به بيان توضيحاتي در خصوص تست نفوذ پرداخت.

در پايان نشست مقرر گرديد استاندارد لرستان تهديدات موجود در بخش زيرساخت و معماري اداره کل را با همکاري مرکز آپاي دانشگاه لرستان احصاء و جهت پيگيري، به اداره کل پدافند غيرعامل اعلام نمايد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر