۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۴۸۶۲
معاون فنی و نظامات سازمان پدافند غیرعامل کشورخبرداد؛
معاون فنی و نظامات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت:شرکت های مهندسین مشاور در تخصص های؛ معماری و شهرسازی، مهندسی آب و راه و ترابری در استان ها که مدارک مورد نیاز جهت پروانه صلاحیت پدافند غیرعامل به ادارات کل پدافند غیرعامل استانداری ها ارسال نموده اند برای شرکت در دوره های آموزشی با ادارات پدافند غیرعامل استانداری ها تماس برقرار نمایند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،معاون فنی و نظامات سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد،شرکت های مهندسین مشاور در تخصص های؛ معماری و شهرسازی، مهندسی آب و راه و ترابری در استان ها که مدارک مورد نیاز جهت پروانه صلاحیت پدافند غیرعامل را ارسال نموده اند برای تعیین تکلیف و نحوه شرکت در دوره های آموزشی با ادارات کل پدافند غیرعامل استانداری ها تماس برقرار نمایند.

وی اظهار داشت:دوره های آموزشی فوق فعلاً برای آموزش مدیران و اعضای تیم فنی شرکت ها و برای تخصص های مورد درخواست با عناوین؛ معماری و شهرسازی پدافند غیرعامل، مهندسی آب پدافند غیرعامل و راه و ترابری پدافند غیرعامل می باشد.

معاون فنی و نظامات سازمان پدافند غیرعامل کشور در رابطه با زمان و محل برگزاری دوره گفت:جزئیات بیشتر در خصوص زمان و مکان برگزاری دوره متعاقباً اعلام می گردد.

وی در خصوص سایر تخصص های دیگر اعلام نمود که پس از مشخص گردیدن سیلابس و متون آموزشی دوره مربوطه متعاقباً اطلاع رسانی به عمل می آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر