۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۸۳۰
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:
با رويكرد پدافند غيرعامل و به‌دنبال بارش برف در ارتفاعات شهرستان ابهر طی روزهای اخیر بيست و دو کيلومتر از شبكه توزيع برق خروجی راه‌آهن شهرستان ابهر ساماندهی شد.
به گزارش پایدرای ملی، رویا قزلباش اظهار کرد: مانور مديريت بحران با رويكرد اصلاح و سرويس شبكه فشار متوسط بر روی خطوط راه آهن شهرستان ابهر در شرایط نامساعد آب‌وهوا و بارش برف و كولاك در مناطق كوهستانی‌، توسط شرکت توزیع برق این شهرستان اجرا و نسبت به ساماندهی شبكه‌های بیست كیلوولت هوایی اقدام شد و با انجام این عمل از بروز خاموشی‌های ناخواسته در آینده جلوگیری به عمل آمده است.

وی افزود: در شرایط آب و هوای سرد و یخبندان، 65 تن از نیروهای مدیریت توزیع برق شهرستان ابهر در قالب 13 اكیپ عملیاتی  به منظور افزایش هماهنگی و آمادگی برای شرایط بحران و همچنین كاهش انرژی توزیع نشده با برنامه و خاموشی‌های ناخواسته‌، 22 كیلومتر از خروجی راه‌آهن كه منتهی به روستای داودگر از توابع شهرستان ابهر می‌شد را طبق سناریوی از پیش تعیین شده اصلاح و سرویس كردند.

قرلباش گفت:‌ با اصلاح این شبكه به میزان قابل توجهی قابلیت اطمینان شبكه افزایش یافته و مردم مناطق كوهستانی و صعب العبور این ‌شهرستان دچار خاموشی برق خصوصا در فصل زستان نخواهند شد. همچنین برای اجرای این مانور تعداد 225 مقره ثابت‌، 34 مقره كششی‌، 50 عدد كنسول‌، 106 میله مقره راس تیر تعویض  و  10 فاصله شلی شبكه‌، 40 مورد كجی تیر با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال اصلاح و ساماندهی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر