۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۱۴
جانشین فرمانده سپاه گیلان:
جانشین فرمانده سپاه گیلان با بیان اینکه بسیاری از اختراعات با حمایت سپاه و بسیج به نتایج خوبی ختم شده است گفت: تنها راه نجات کشور از تهدیدات اقتصادی دشمن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاحیه "مسابقات رباتیک ربونیو" با محوریت پدافند غیرعامل اظهار داشت: شهدای مدافع حرم موجب عزت و سربلندی مسلمانان جهان شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه داعش در حال نابودی کامل است اظهار کرد: توطئه بزرگ استکبار جهانی به شکست نزدیک شده است.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه اکنون امنیت کامل در کشور برقرار است اعلام کرد: امنیت فعلی نظام انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اعلام اینکه حمایت از نخبگان در زمان طاغوت انجام نمی‌شد بیان کرد: اکنون در کشور ما به‌خوبی از اختراعات و ایده‌های نو حمایت می‌شود و مقام معظم رهبری و مسئولان از اختراعات و ایده‌ها استقبال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بسیاری از اختراعات با حمایت سپاه و بسیج به نتایج خوبی ختم شده است عنوان کرد: در سپاه دو معاونت وجود دارد که از اختراعات و ایده‌های نو حمایت می‌کند.

وی پشتیبانی از اختراعات و شناسایی دانش آموزان نخبه را از اهداف برگزاری "مسابقات رباتیک ربونیو" با محوریت پدافند غیرعامل عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند به نیروی نظامی کشور کمک کند.

سردار کاظمی‌پور به نقش مهم پدافند غیرعامل در نظم و امنیت کشور تاکید کرد و گفت: باید تولیدات خود را افزایش دهیم و  به فکر خنثی کردن تهدیدات دشمنان خود باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان،  یکی از اهداف حمایت از اختراعات را کمک به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تنها راه نجات کشور از تهدیدات اقتصادی دشمن اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر