۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۴۸۱۳
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیر عامل کشور:
معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت :شهدا آبرو و حیثیت به ما دادند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها درحقیقت دست رد زدن بر سینه دشمنان است.
به گزارش پایداری ملی؛ معاون امور زیربنایی سازمان پدافند کشور در یادواره شهدای منطقه شهانق شهرستان خوی با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین اسلام افزود: شهدا کسانی هستند که نه معامله و نه تجارت و نه امور دنیوی قادر نشد آنها را از یاد خدا جدا کند.

وی افزود: دشمنان ما امروز چند عدد ضدانقلاب و حزب منحله دموکرات نیستند چون اینها در برابر نیروی مسلح و نظامی کشور بسیار ضعیف و ناتوان هستند.

وی گفت:دشمنان کوچک تر ازآن هستند که دشمن مردمان بزرگی چون شما باشند، به فرموده مقام معظم رهبری، استکبار و صهیونیست ها دشمن اصلی ما محسوب می شوند.

معاون امور زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان افزود: برپایی همین یادواره‌های شهدا است که پاسخ دندان‌شکنی به‌ تمامی زیاده خواهان در برابر اراده ملت ایران میدهد زیرا برپایی یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید همواره یاد شهدا، رزمندگان و ایثارگران را گرامی بداریم تا دشمنان انقلاب و رهبری را مأیوس کنیم.

تجلیل از خانواده های شهدا و مرثیه سرایی و سینه زنی پخش کلیپ و ... از دیگر برنامه های یادواره شهدای منطقه شهانق شهرستان خوی به شمار می رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر