۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۴۸۰۷
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:
امروز مولفه های دفاعی تغییر یافته و رویکردهای نوینی در حوزه دفاع و حمله بوجود آمده است که پدافند غیرعامل آنها را تبیین و بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان سردرود حضور یافت. 

جهانسری در این نشست صمیمی با یادآوری رشادت ها و فداکاری های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: از جان گذشتگی های بسیجیان در طول مدت جنگ حق علیه باطل، عزت و اقتدار را به کشور ارمغان آورد.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جمع بسیجیان سردرود

جهانسری افزود: اگر دیروز فرزندان این مرز و بوم با فداکردن جان و مال خود در جنگی نابرابر،حماسه آفریدند امروزه این جنگ به شکلی دیگر شروع شده و این بار اراده و باور مردم را نشانه گرفته و نیاز به حماسه ای از جنس دیگر دارد.

حملات سایبری به زیرساخت های کشورمان، تحریم های ظالمانه، کارشکنی های غیرمتعارف، موج سواری روی مسائل مختلف اجتماعی، ایجاد تشتت و در نهایت ایجاد جنگ روانی و تضعیف امنیت روانی مردم تنها بخشی از هجمه های دشمنان و مخالفان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این روزهاست. 

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جمع بسیجیان سردرود

بنابراین با روحیه ای بسیجی، عزمی راسخ ، ارده ای جدی و برنامه ای منسجم و گسترده برای خنثی سازی این تهدیدات نیازمندیم.

جهانسری افزود: امروز مولفه های دفاعی تغییر یافته و رویکردهای نوینی در حوزه دفاع و حمله بوجود آمده است که پدافند غیرعامل آنها را تبیین و بررسی می کند.

حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جمع بسیجیان سردرود

باید مسئولین حوزه های بسیج زمینه را برای یادگیری مفاهیم جدید مهیا کنند و با تشکیل جلسات هم اندیشی مقدمه را برای آشنایی بسیجیان با مفاهیم پدافند غیرعامل مهیا نمایند. در این زمینه اداره کل پدافند غیرعامل نیز آماده هرگونه همکاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر