۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۴۷۸۶
معاون بسيج و امور استانهاي سازمان پدافند غيرعامل:
معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در شورای پدافند غیرعامل استان گفت: آمادگی در پدافند غیرعامل، ارتقای پایداری ملی و کاهش آسیب پذیری را به همراه دارد و این مهم با مشارکت مردم تحقق می یابد.
به گزارش پایداری ملی، صبح شنبه ششم آذرماه نشست شورای پدافند غیرعامل استان با حضور معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور، «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «حسین اسماعیلی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، فرمانداران و اعضای شورای پدافند غیرعامل استان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در این نشست آمادگی در پدافند غیرعامل را مهم ترین عامل رویارویی با تهدیدهای دشمنان نظام دانست و بیان کرد: پدافند غیرعامل از موضوع های مهم امروز کشور و از تأکیدات مستمر مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: طبق فرمودة رهبر فرزانه انقلاب پدافند غیرعامل مانند مصونیت سازی بدن انسان است و از درون ما را مصون می کند و لازم است با توجه ویژه به پدافند غیرعامل، کشور را در برابر تهدیدها مصون کنیم.

این مقام مسئول افزود: آمادگی در پدافند غیرعامل ارتقای پایداری ملی، کاهش آسیب پذیری کشور، افزایش بازدارندگی، تسهیل مدیریت بحران و تداوم فعالیتهای ضروری را به همراه دارد و آمادگی در این حوزه با مشارکت مردم برآورده می شود.

وی خاطرنشان کرد: اهداف کلی در پدافند غیرعامل حفظ و ارتقای سرمایه انسانی، سرمایه زیرساختی و فیزیکی و سرمایه سایبری است زیرا دشمنان در تمام این حوزه ها برنامه ریزی کرده و توانایی ایران را رصد می کنند.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دشمنان نظام توان سایبری خود را افزایش داده اند، گفت: استفاده از شبکه های مجازی و اجتماعی برای بحران سازی در کشور به صورت جدّی در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که ضروری است ما نیز برای این تهدیدات، شبکه های موردنظر را رصد و مدیریت و برای آنها محتوای لازم را تولید کنیم.

حیدری در پایان سخنان خود نسخة شفابخش پدافند غیرعامل در حوزة اقتصاد را اقتصاد مقاومتی دانست و بر مشارکت مردم و بخش خصوصی برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر