۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۴۷۷۹
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل سپاه:
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفع مشکلات اقتصادی، کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیازمند عزم جهادی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار سرتیپ پاسدار رضا احمدی میانجی روز جمعه در یادواره ۲۰ شهید روستای سنوی شهرستان گناباد افزود: باید با همان روحیه جهادی دفاع از سرحدات کشور در دوران دفاع مقدس وارد عرصه اقتصادی شد و برای رفع تنگناهای این بخش تلاش کرد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سالهای گذشته از جمله از سال ۱۳۸۰ تاکنون همواره بر توجه مسئولان ذیربط نسبت به کاهش معضل بیکاری و رفع موانع اشتغال تاکید داشته و در پنج سال گذشته نیز توجه به ظرفیتهای اقتصادی داخلی را از مولفه های مهم موفقیت در این عرصه برشمردند.

وی گفت: امروز همه مسئولان و مردم از جمله بسیجیان باید با روحیه جهادی از تمام ظرفیت ها برای کاهش مشکلات اقتصادی بهره بگیرند و تمام توان کشور در این زمینه بسیج شود.

سردار احمدی میانجی افزود: یکی از خواسته های شهدا و امام راحل از جامعه تبعیت از ولایت فقیه است چرا که هر زمانی که مردم به منویات رهبری عمل کردند کشور در آن عرصه به پیروزی و دستاوردهای عظیم دست یافت که از مصادیق بارز آن می توان به موفقیت در حوزه های انرژی هسته ای، توان موشکی و سازندگی اشاره کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر