۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۴۷۴۷
علی رغم بودجه کم، اقدامات خوبی در مترو تبریز انجام گرفته اما جای مباحث پدافند غیرعامل در آن کمرنگ است که باید به انحای مختلف تقویت شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل در بازدید از مترو تبریز ضمن تاکید بر نقش مترو به عنوان سازه امن و پناهگاه های در دسترس عموم شهروندان در کلان شهر ها خواستار ایمن سازی از طریق پیش بینی عمق سرباره بیشتر و فراهم آوردن امکانات اسکان موقت برای شهروندان شد و برنامه ریزی جهت ذخیره میزان آب و غذا مناسب و نیز ارتباط بین مراکز درمانی و یا حداقل امکان اورژانس اضطراری بصورت ریل باس را یکی از پارامترهای مهم در امر پدافند غیرعامل و حفظ جان مردم دانسته و از مدیران قطار شهری خواست کلیه نقشه های فنی و مطالعات صورت گرفته را جهت بررسی بیشتر تحویل اداره کل پدافند غیرعامل استان دهند.

بازدید معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور از مترو تبریز

وی افزود: علی رغم بودجه کم، اقدامات خوبی در مترو تبریز انجام گرفته اما جای مباحث پدافند غیرعامل در آن کمرنگ است که باید به انحای مختلف تقویت شود.

مدیران قطار شهری تبریز نیز در این جلسه به تشریح روند مطالعه و اجرای خطوط قطار شهری نموده و اعلام داشتند با توجه به عدم ابلاغ دستورالعمل های پدافند غیرعامل در زمان مطالعه و احداث خط یک، ضعف های عمده پدافندی در این خط کاملا مشهود بوده و صرفا به اصلاح برخی معایب اکتفا گردیده است.

ایشان ضمن تشکر از حضور معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور ، خواستار راهنمایی و مشاوره لازم از سوی سازمان پدافند غیرعامل در امر ایمن سازی قطار شهری تبریز شدند.

بازدید معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور از مترو تبریز

در پایان سردار جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استان- ضمن قدردانی از حضور این مقام مسئول از اعلام آمادگی مدیران قطار شهری تبریز جهت همکاری کامل با مسئولین پدافندی تقدیر و تشکر نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر