۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۴۷۴۶
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی
شبستری در دیدار معاون سازمان پدافند غیرعامل از عزم استان آذربایجان شرقی برای نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در بین تمام اقشار جامعه خبر داد و گفت: از لحاظ فرهنگ سازی و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در استان کارهایی شکل گرفته که در کل کشور بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان در دیدار معاون سازمان پدافند غیرعامل از عزم استان آذربایجان شرقی برای نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در بین تمام اقشار جامعه خبر داد و گفت: از لحاظ فرهنگ سازی و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیرعامل در استان کارهایی شکل گرفته که در کل کشور بی نظیر است.

شبستری افزود: بیش از 480 دروره آموزش عمومی پدافند غیرعامل در سطح استان با تعداد 38400 نفر تنها گوشه ای فعالیت های اداره کل پدافند غیرعامل استان در زمینه آموزش است. 

وی با تقدیر از دستاوردها و تلاشهای جهانسری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، گفت: با توجه به صبغه پدافندی سردار جهانسری انتظار نیز این است که استان از لحاظ پدافند غیرعامل در سطح کشور جزو استانهای بر تر و نمونه باشد.

ایشان سپس به ملزم نمودن دستگاههای اجرایی استان در رعایت الزامات پدافند غیرعامل در اجرای طرح ها و پروژه ها ی عمرانی، گرید بندی شرکتها ، تشکیل قرارگاه های زیستی و سایبری و اقدامات صورت گرفته در پیشگیری و کنترل آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی اشاره نموده و اضافه کردند که علی رغم تلاشهای گسترده با ایده آل ها فاصله داریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل اقدامات انجام یافته در اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به ویژه در هفته پدافند غیرعامل را بسیار مهم و اثرگذار خواندند و افزودند: اقدامات آموزشی در حوزه های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل برای مقابله با تهدیدات مهم و بازدارنده هستند.

وی تقویت توسعه فرهنگی پدافند غیرعامل استانها را از سیاست های اصلی سازمان دانسته و اظهار کردند: کارهایی که از لحاظ آموزشی و فرهنگ سازی در این استان شکل گرفته در کل کشور بی نظیر است و ما امیدواریم با ارسال نمونه این طرحها و الگوها، آن را به تمام کشور تعمیم دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر