۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۴۷۴۵
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همزمان با آخرین روز جشنواره ایتاب دکتر شریعتی  استاندار خوزستان از شرکت های دانش بنیان  واقع در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهید چمران بازدید کرد.

در این بازدید دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر ابراهیم حاجی‌دولو معاون پژوهشی و فناوری، دکتر یحیی میرزایی مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه و دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری استان، استاندار خوزستان را همراهی کردند.

همچنین ایشان در حاشیه این مراسم، در دفتر انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان حضور یافت و اذعان کرد انجمن ها و ngo های علمی باید در جهت توانمند سازی علمی جامعه پیشتاز باشند. 

بازدید استاندار خوزستان از دفتر انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان
در این راستا حسین سمیع دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل با بیان اینکه به منظور نیل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه همه جانبه کشور در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در کلیه زمینه های مرتبط با پدافند غیرعامل کشور این انجمن در استان خوزستان تشکیل شده است.

وی ضمن تاکید بر پی گیری اصول پدافند غیرعامل در استان ، وضعیت خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته و فعالیتهای در دست اجرای این انجمن را بیان کرد که مورداستقبال ایشان قرار گرفت.

بازدید استاندار خوزستان از دفتر انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان

در ادامه نیز  دکتر شریعتی بر لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه خوزستان و همچنین کاهش وابستگی که از اصول پدافند غیرعامل می باشد تاکید کرد و همچنین بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر انجمن و دستگاه های اجرایی استان در جهت تخصصی شدن پدافند غیرعامل تاکید نمود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر