۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۴۷۳۹
استاندار زنجان:
استاندار زنجان گفت: رعایت الزامات پدافند غیرعامل باید پیوست همه تصمیم‌گیری‌ها باشد.
به گزارش پایداری ملی، اسدالله درویش‌امیری در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، پدافند غیرعامل را تامین کننده امنیت استان، كشور و جامعه قلمداد و خاطرنشان کرد: باید توجه به پدافند غیرعامل را به طور عملی در سرلوحه كارمان قرار دهیم و همه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌هایی كه می‌گیریم با نگاه به پدافند غیرعامل باشد و رعایت الزامات آن به عنوان یك پیوست، ضمیمه همه تصمیمات و اقدامات قرار گیرد.

وی افزود: آن‌گونه كه مقام معظم رهبری تاكید فرمودند پدافند غیرعامل به عنوان یك اصل برای همیشه و نه برای یک مقطع خاص، به‌صورت یک ضرورت و نیاز باید سرلوحه كارمان قرارگیرد؛ بنابراین تاكید می‌كنم جلسات شورا بر اساس دستورالعمل‌های موجود به صورت منظم و دقیق و با دستور كار مشخص برگزار شود.

این مسوول، تقویت کمیته مردمی را ضروری دانست و افزود: ستاد پدافند غیرعامل کشور باید به منظور تعمیق و نهادینه کردن اهداف پدافند غیرعامل، کمیته مردمی را تقویت کند تا با آگاه‌سازی مردم از طریق رسانه‌های جمعی و صدا و سیما، فرهنگ‌سازی مناسبی در این حوزه انجام پذیرد.

مقام عالی دولت در استان با تقدیر از زحمات انجام شده دستگاه‌های اجرایی استان بر اهتمام كارگروه‌های تخصصی و دستگا‌ه‌های اجرایی در شناسایی تهدیدات استان در مقوله‌های مختلف و تبیین وضع موجود و شناخت دقیق متناسب با تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها و تدوین راهكارهای لازم جهت اجرایی و عملیاتی كردن آن تاکید کرد.

استاندار زنجان در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل استقلال‌طلبی و کمک به مظلومان عالم با منافع برخی کشورهای استعمارگر دنیا در تعارض است و به همین منظور دستگاه‌های اجرایی استان باید مصوبات شورای پدافند غیرعامل را به خصوص در فضای سایبری به دقت مورد توجه قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر