۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۲۴۷۳۰
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌شرقی از تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در داخل شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار احمد جهانسری در دیدار معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با شهردار کلان‌شهر تبریز، با اشاره به تشکیل کمیته پدافند غیرعامل در داخل شهرداری‌ها، اظهار داشت: با تشکیل این کمیته‌ها به‌نوعی از آموزش‌های عمومی به سمت آموزش‌های تخصصی پیشرفته‌اند، اما آن چیزی که موجب ناهماهنگی می‌شود وجود انواع دستورالعمل‌های مختلف است.

وی، با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی در حل مشکلات بسیار کمک خواهد کرد، افزود: در تبریز خوشبختانه در بحث پدافند غیرعامل، از بحث گفتمان عبور کرده‌ایم و به عبارتی تفاوت میان بحث پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به‌خوبی مشخص‌ شده است.

جهانسری در ادامه با اشاره به تأثیر مدیریت واحد شهری در پیشبرد اهداف، گفت: در داخل خدمات شهری زمانی پدافند غیرعامل جواب خواهد داد که مدیریت واحد شهری وجود داشته باشد.

جهانسری افزود: مدیریت شهرداری تبریز در بحث پدافند غیرعامل خیلی جدی است و کارهای خیلی خوبی در زمینه های کالبدی و فرهنگ سازی توسط شهرداری انجام گرفته اما واقعیت این است که با وضعیت مطلوب هنوز فاصله داریم . جهانسری افزود: اداره کل پدافند غیرعامل در بحث آموزش تخصصصی به کارمندان دستگاههای اجرایی جدی است و مصمم است به هر نحوی این آموزشها را در دستگاهها عملی کند.

انتهای پیام/60002/ق10

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر