۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۴۷۲۳
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور:
با حضور معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور، جلسه ی هم اندیشی تخصصی روسا و دبیران کمیته های پدافند غبرعامل دستگاههای اجرایی خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور در این جلسه گفت: در جنگ به شکل نوین تصرف خاک معنا ندارد،  بلکه با توجه به اهمیت رای و باور مردم ، جابجایی حکومت ها مد نظر قرار می گیرد.

وی با ابراز خرسندی از توانمندی بالای کشور در مقوله ی پدافند غیر عامل، اظهار داشت: ایران امروزه به برکت انقلاب اسلامی، بصیرت مردمی و شاخصه ی ولایت محوری به عنوان  یک قدرت منطقه ای شناخته می شود.

هدف اصلی در جنگ به شکل نوین ، جابجایی حکومت هاست

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:  با توجه به این مهم و توانمندی ایران در تولید قدرت عامل، تهدید نظامی از این کشور دور نگه داشته شده است.

وی با بیان اینکه در جنگ عامل نیروهای مسلح مقتدرانه از کشور دفاع می کنند، خاطر نشان کرد: در دفاع غیر عامل باید همگان نسبت به پیشگیری از آسیب ها در صحنه باشند و خود را به فراگیری مهارت های مختلف مجهز کنند.

هدف اصلی در جنگ به شکل نوین ، جابجایی حکومت هاست

وی گفت: پایدار سازی زیر ساخت ها در حوزه ی انرژی و تولید علم در پدافند غیر عامل به هنگام تهدید، آسیب پذیری مراکز حیاتی را کاهش می دهد.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور، ارتقا نظام مدیریتی اثر بخش در شرایط بحران را از اهداف پدافند غیر عامل بیان کرد و گفت: این نظام مدیریتی کشور را در برابر تهدیدات مصون نگه می دارد.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور عمده ترین راهبرد پدافند غیر عامل را راهبرد بشر دوستانه توصیف کرد و رسالت اصلی  آن را در راستای صیانت از جان انسان ها خواند.

وی کاهش طمع کشورهای تهدیدکننده و متخاصم، قرار نگرفتن در مظان اتهام تهدید علیه کشورها، پویایی علمی و فنی در کلیه سطوح مدیریتی_مهندسی و فنی، افزایش پایداری ملی را محصول استفاده از پدافند غیر عامل دانست.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور در این جلسه  پیگیری جهت تعریف و تخصیص ردیف بودجه برای  تقویت پدافند غیر عامل توسط دستگاههای اجرایی را خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر