۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۱۵
جلسه شورای پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی به ریاست حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و اعضای شورا در محل استانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافندغیرعامل استان خراسان جنوبی به ریاست حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و اعضای شورا در محل استانداری برگزار گردید.

در ابتداي جلسه افسر مديركل پدافند غيرعامل ضمن تشكر از همكاري و مشاركت فرمانداران ، شهرداران ، قرارگاه هاي استاني و ديگر مديران دستگاه هاي اجرايي در اجراي برنامه هاي مناسب و منطبق دستورالعمل هفته نكوداشت پدافند غيرعامل ، گزارشي از اقدامات به عمل آمده طي اين هفته را ارائه نمود.

وي با اشاره به رويكرد و اهداف استكبار ، استمرار برنامه هاي فرهنگي و آموزشي به منظور توسعه و تعميق فرهنگ پدافند غيرعامل و در اين راستا توليد و پخش برنامه هاي مناسب از طريق رسانه ملي در استان در طول سال و انجام مستمر اقدامات مصونيت بخش و جلب نظر آحاد جامعه به منظور مشاركت عمومي در روند اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و رعايت الزامات پدافند غيرعامل و حفظ سرمايه هاي زيستي ، سايبري و فرهنگي را مورد تاكيد قرار داد.

در ادامه برابر دستور كار جلسه كارگروه هاي مردمي گزارشي از برنامه هاي اولويت بندي شده و در دست اجراي كارگروه را به جلسه ارائه نمودند.

در پایان حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن تاکید بر جدی برشمردن مباحث و الزامات پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی و ضرورت تبیین چشم انداز پدافندغیرعامل توسط دستگاهها، بر تقویت کمیته های مردمی بمنظور تعمیق و نهادینه سازی فرهنگ پدافندغیرعامل در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل موضوعی فرا سازمانی است گفت: مشارکت مردم لازمه رسیدن به موفقیت در این زمینه است و هیچ کار بزرگی بدون مشارکت و همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان به وجود تهدیدات در فضای سایبری اشاره کرد و افزود: امروزه تهدیداتی که در این بخش وجود دارد بسیار مهم و حائز اهمیت است که در صورت بی توجهی خسارات زیادی متوجه بخشهای مختلف خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر